Forfatter Emne: Hverdagsture med udgangspunkt i Sjælland, ofte trimix-dykning  (Læst 915 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline mitix

• Nyt medlem
  • *
Hverdagsture med udgangspunkt i Sjælland, ofte trimix-dykning
« Dato: November 20, 2017, 12:36:49 pm »
I morgen bliver det virkelig fint vejr, måske perfekt til årets sidste Undine-tur.

Desværre har jeg ikke kunne finde folk nok i KDK/hangarounds til at turen kunne blive en realitet.

Derfor sætter jeg lige en føler ud her, i forhold til fremtidige ture.

Hvis man tæller sig selv blandt dem som prioriterer dykning over trivielle dagligdagspligter, herunder arbejde, og vil man ofte sige jatak til en invitation til en hverdags-tur med RIB til et fedt vrag, hvis den kommer med 24-48 timers varsel, er man velkommen til at komme på min SMS-liste. Det betyder at man vil få en SMS så snart vi kan se at en kommende tur ikke fyldes op af klubmedlemmer.

Ønsker man det så send mig en PM med mobilnummer.

Jeg er klar over at jeg også kunne lave et opslag herinde med hver gang vi havde en tur med overskydende pladser, men givet det almindeligvis korte varsel der følger af vejrudsigten, og checker man ikke dette forum flere gange om dagen, kan en SMS være mere effektiv.

Generelt om denne type ture i KDK kan jeg fortælle at de afvikles fra KDK's båd Brumbassen, og at vi deles om de reelle omkostninger. For at komme i betragtning til deltagelse er det selvfølgelig et krav at man har udstyr, erfaring og uddannelse til dykning på turens niveau.