Forfatter Emne: Prism2 tear-down  (Læst 1526 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Olsen DK

• Nyt medlem
  • *
Prism2 tear-down
« Dato: September 16, 2014, 03:32:39 am »
Hej

I foråret 2014 investerede en dykker ven og jeg i hver sin Prism2 rebreather. Vi tog vores IANTD MOD1 kursus på Malta i maj 2014 og har nu fået nogle timer kørt på loggen her hjemme i det lidt køligere vand.

Vi er begge meget glade for vores maskiner. Så tænkte at i andre måske gerne ville se lidt på vores fantastiske investering :D.
Vedhæftet er en lille tear-down af Prism2 ver. 2 rebreatheren.

Mvh
Søren Olsen

NB; Rat til færgestejl samt tegnsætnings fejl forbeholdes  ;)
I joined the dark side! But still haven't found the cookies.....

Offline Doole

• Fuld medlem
Sv: Prism2 tear-down
« Svar #1 Dato: September 16, 2014, 19:31:15 pm »
Tak for den fine beskrivelse.

Der er efterhånden ved at være en del forskellige maskiner i DK, plus nogle hjemmebyg.
Drømmer lidt om et event/arrangement, hvor vi kunne pille pille og fortælle røverhistorier..

Offline christian

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Chief one
« Svar #2 Dato: September 16, 2014, 20:22:44 pm »
Ja, tak for en super artikel.

jeg var ende ved Olav fra EasyDive i sidste uge og så hans enhed, den ser fin ud. Jeg håber at vi får tid til at tage et dyk sammen i den nærmeste tid så jeg kan se om han ligger ordentligt i vandet med den.

Mht. til de velcro-stropper der holder flaskerne fast på enheden. Du kan eventuelt prøve at tage fat i JJCCR, de sælger vist nogle mini cam-bands der måske passer i størrelsen.

Mvh

Christian
Come to the dark side.... we have cookies :)

Offline Olsen DK

• Nyt medlem
  • *
« Svar #3 Dato: September 16, 2014, 22:38:39 pm »
Takker for de pæne ord :D

Ja det kunne være helt godt at få en hel dag (evt. weekend) sammen til lidt "nørderi"  ;) Den er jeg helt sikker med på.

Bare rolig Christian, Olav ligger rigtig fint i vandet med sin Prism2. Han var jo min super "selfie" makker på MOD1 kurset på Malta i maj måned.

Du kan selv se her på de her vedhæftede billeder  8)
De første 2 er fra vores 48m dyk som vi havde fornøjelsen at lave ved "indsøen" på Gozo det sidste er fra "Um al Farud" hvor den lille asiatiske selfie paparatzi kom op i Olav (igen)  ;D
I joined the dark side! But still haven't found the cookies.....